Serwis

W celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług oraz ciągłości pracy w Państwa przedsiębiorstwie, Tomaco-Intro oferuje wsparcie serwisowe.

Odpowiednio wyszkolona kadra serwisantów, w skład której wchodzi zespół specjalistów z zakresu automatyki, mechaniki oraz elektryki stanowi ważny filar naszego przedsiębiorstwa. Nasi serwisanci stale podnoszą swoje kwalifikacje oraz uczestniczą w kursach i szkoleniach poszerzających specjalistyczną wiedzę. Serwisanci współpracują ze sobą, w celu zwiększenia efektywności i skuteczności działań.

O tym, jak ważne jest specjalistyczne wsparcie świadczy zadowolenie naszych Klientów, którzy  poznali naszych serwisantów i widzieli efekty ich pracy.

Priorytetem dla naszego przedsiębiorstwa jest zadowolenie  Klientów i realizacja usług serwisowych w taki sposób, aby:

zainstalować nową maszynę dostosowując cały proces do wymagań Klienta,

– zminimalizować czas przestoju maszyn w przypadku instalacji, przeglądów, napraw czy remontów,

– możliwe było osiągnięcie założonych celów, a efekty pracy maszyny spełniały oczekiwania Klienta,

– operatorzy maszyn, po przeprowadzeniu przez naszych specjalistów szkoleń, mieli kompletną wiedzę na temat funkcjonowania maszyny.

W ramach usług serwisowych oferujemy:

– uruchomienia maszyn,

– szkolenia operatorów,

– przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne,

– wsparcie za pośrednictwem komunikatorów i telefonicznie,

– doradztwo w zakresie modernizacji parku maszynowego Klienta.

Robert Grunt
Kierownik serwisu maszyn
tel. 695 625 682
serwis@tomaco.pl